//Fyqa Ahmad

Disclaimer
You've visited to http://fyqasenget.blogspot.com/.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Blod Underline strike

Si Katak Puru


HELLO WORLD my name is Si Katak Puru Fyqah. I'm from Pluto. my age is under 50. i like to eat Human's Eyes ! and proud to be myself.

FOLLOW Dashboard




Say Hello here !

Play the Music !

Flying back







Pray For Syria !





Bila aku tengok nana update blog . semangat aku datang 


berganda . 

umpama kuasa kuda .

SYRIA .



Aku nak update pasal Syria jugak . sebab aku rase macam 

tertekan .

da lame aku follow page tu .

 seingat aku setahun lepas .

tapi kenapa macam xde tindakan lansung dibuat .






ALLAH .

aku manusia biasa yang x punya apa apa kuasa .

apa je yg aku boleh buat utk mereka YAALLAH .

kadang2 aku terfkir . kalau aku ade kuase macam IRONMAN 

memang da lame aku hancurka mereka2 yg lebih syaitan 

drpd syaitan !



kuat lah adik ! Allah bersama kamu sayang . :(

" mereka xkan pernah biarkan kami berehat walaupun seminit . mereka ialah Basyar Al Assad "





syurga lah tempat kamu wahai para syuhada . 

aku pernah terfikir untuk berjuang tapi aku x mampu . 

aku hanya mampu berdoa utk mereka .




ALLAH .

terlampau berat dugaan yang Kau beri buat mereka Allah . 

kuatkan hati mereka . mereka berjuang 

mempertahankan tanah mereka di jalan Mu YaRabb .

Berikan kemenangan YaAllah .